Vyrábění textur do her

Vyrábění textur do her

od  Dotazatel  -  23. červen 2016 16:39

Dobrý den, sleduji vaše videa a chtěl bych se zeptat, jak vytvořit k autu kola (pohyblivé) , či jak vymodelovat auto (podle videí , na ktere jsem koukal to obtahovali podle nějakých obrázků- blueprintů aut) a pak bych se chtěl ještě zeptat jak takový model přeměnit na texturu kterou pak mohu vložit do hry… Chtěl bych tvořit totiž Addony aut do hry World racing 2 - vložím vám sem link na stranku kde fanoušci dávají Addony ke stažení a vy see kouknete jak to vypadá . Děkuji.

Re: Vyrábění textur do her

od  Polarkac  -  27. červen 2016 11:47

Když v Blenderu dáš N, tak se ti zobrazí postraní panel. Tam jde nastavit Background Image. Pokud máš více pohledů, tak můžeš nastavit kde se jaký pohled objeví.

Animace kol je věc závislá na hře. Musíš si najít návod, jak se to nastavuje přímo pro danou hru. S tím souvisí i "přeměna modelu na textury". Opět záleží na hře v jakém formátu ten model vyžaduje. Mimochodem model na texturu nezměníš. Model se potahuje texturou.
Jestli si někdy slepoval papírové modely nebo si umíš představit jak vypadá papírový model (před slepením) kostky, tak defacto tohle musíš udělat se svým modelem. "Rozřežeš" model na částí (Mark Seam - označení hrany řežu), převedeš na 2D plochu na kterou pak nakreslíš texturu.